Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

0 ΓΑΡΙΔΟΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ





Η ΓΑΡΙΔΑ βρήκε το ταίρι της.....

 
Κολυμπούσε καμαρωτή - καμαρωτή, όμορφη και σκληρή , ξένοιαστη μέσα στα γαλανά νερά του νότιου Αιγαίου....
Είχε έρθει, από το βόρειο Μαρόκο και κοίταζε γύρω της για να δει τις φίλες της, που μιλούσαν ακατάπαυστα .....ξεμάκρυνε λίγο και έπεσε πάνω σε έναν τεράστιο αστακό , που έκανε περιπολία για παράνομη στάθμευση....
- Μανίτσα μου , τι κουκλί ζωγραφιστό είσαι εσύ;;; της λέει αμέσως...
- Θα με αφήσετε να παρκάρω κύριε τροχονόμε;;
- Αμέ ....φτάνει να μου πεις όνομα και επίθετο...
- ΕΛΕΝΗ με λένε...ΕΛΕΝΗ ΓΑΜΠΑΡΗ, εσάς;;
- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΙΝΟΥΡΟΣ , από το μεγάλο σόι των Παλινουραίων....
Και έτσι άρχισε ένας μεγάλος έρωτας ....και να τα ξεμοναχιάσματα, να τα γλυκόλογα, να τα μέλια, δεν είδαν την μηχανότρατα του κυρ -Σταύρου και πιάστηκαν στα λεπτά δίχτυα του, άφησαν τον αστακό γιατί ήταν κάτω από μισό κιλό και το ζευγάρι χώρισε, πριν ξεκινήσουν την κοινή ερωτική τους ζωή.....
Η γαρίδα μας ταξίδεψε μια ολόκληρη μέρα, παρέα με χιλιάδες άλλες γαρίδες σταχτί στο χρώμα και ροζ .....έκλαιγε για τον αστακό, αλλά ήξερε ότι έτσι είναι η ζωή....
Στο σπίτι μου ήρθε πριν λίγες μέρες μαζί με άλλες και λαλίστατη όπως ήταν μου τα είπε όλα...πώς έμεινε μόνη της και τι θα κάνει από δω και πέρα.....
- Μη στεναχωριέσαι μαμαζέλ, της λέω.....έχω τον κύριο Υδατάνθρακα (τον μακαρονά) που είναι πολύ καλό παιδί....
- Αλήθεια μαντάμ;; μου λέει χαρούμενη....
- Δεν κάνω ποτέ πλάκα, όταν πρόκειται για προξενιά....ο κύριος υδατάνθρακας είναι από καλό σόι σταριού και είναι από την Θήβα....είμαι σίγουρη πως, εσείς οι δύο θα κάνετε καλή παρέα στο πιάτο μου ....
Έτσι και έγινε....τις πήρα όλες τις έπλυνα, τις έκανα μασάζ και αφού τις σκούπισα καλά τις λάδωσα και τις έβαλα στο τηγάνι να κοκκινίσουν....
Και όταν ήρθε η ώρα να κολυμπήσουν στην σάλτσα που είχα έτοιμη, με κοίταζαν με απορία  και νόμιζαν πως ξέχασα την υπόσχεσή μου.....
Έριξα τότε τα μακαρόνια μέσα τα λεπτά, και όταν ανακατεύτηκαν καλά άρχισαν τα γλυκόλογα ....τι ωραία που είστε μαμαζέλ, τι νόστιμος που είστε κύριε μακαρονά και άλλα τέτοια που προετοιμάζουν τον ουρανίσκο μας....
Πως το ειδύλλιο ευοδώθηκε και οι καλεσμένοι μου θα ευχαριστηθούν...

 
Αν σας αρέσουν τα ειδύλλια κάντε τα

 
Υλικά


1/2 κιλό γαρίδες
1/2 κιλό μακαρόνια σπαγγέτι
1 ποτήρι ντοματοχυμό
1 μεγάλο κρεμμύδι
3 σκελίδες σκόρδο
11/2 κουτ.της σούπας μπούκοβο
Αλάτι . λάδι
1 σφηνάκι ούζο
Μαϊντανό και τυρί παρμεζάνα (προαιρετικά)

 
Εκτέλεση


Βγάζουμε το κέλυφος από τις γαρίδες, εκτός από 4-5 που θα τις βάλουμε πάνω-πάνω.
Βάζουμε νερό στην κατσαρόλα, ανάβουμε την φωτιά και ρίχνουμε τα κελήφη.
Σε 10 λεπτά αποσύρουμε, στραγγίζουμε το νερό και κρατάμε το ζουμί.
Σε βαθύ τηγάνι βάζω λάδι και σωτάρω το κρεμμύδι , το σκόρδο και μετά ρίχνω τις γαρίδες που τις έχω προηγουμένως λαδωμένες και αλατοπιπερωμένες να σωταριστούν και αυτές για 1 λεπτό. Τις σβήνω με το ούζο και αφού εξατμιστεί το αλκοόλ, ρίχνω μέσα τον ντοματοχυμό , το μπούκοβο και αφήνω να σιγοψηθούν. Ρίχνουμε λίγο από το ζουμί που έχουμε κρατήσει και αφού δοκιμάσουμε στην γεύση κλείνουμε την φωτιά.
Βάζουμε στο μάτι την κατσαρόλα με το ζουμί που βράσαμε τα κελήφη και μόλις κοχλάσει το ζουμί ρίχνουμε τα μακαρόνια, δοκιμάζουμε να είναι αλ ντέντε και νόστιμα και τα σουρώνουμε ελαφρά. Τα ρίχνουμε στην σάλτσα τα ανακατεύουμε απαλά, ρίχνουμε 2 κουταλιές βούτυρο και τα βάζουμε σε πιατέλα...
Επάνω αν θέλουμε βάζουμε λίγο μαϊντανό ψιλοκομμένο και λίγη παρμεζάνα...
Εγώ δεν βάζω, διότι δεν μου αρέσει αυτός ο συνδυασμός.....

Καλή επιτυχία

Κατερίνα Μαλαχία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design