Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

0 ΣΝΙΤΣΕΛ ΧΟΙΡΙΝΟ







ΣΝΙΤΣΕΛ ΧΟΙΡΙΝΟ


Το σνίτσελ ( λεπτή φέτα κρέατος ), ήρθε στην ζωή μου όταν ήμουν αρκετά μεγάλη... Νόμιζα ότι τα είχα δοκιμάσει όλα, αλλά ως συνήθως είχα κάνει λάθος...το πρωτοδοκίμασα σε ένα εστιατόριο και μου άρεσε τόσο που την επομένη ο σύζυγος είχε δουλειά σημαντική....
Να ψάχνει στα κρεοπωλεία το καλύτερο κομμάτι ...
Μοσχάρι ή χοιρινό ;;;
Τελικά καταλήξαμε στο χοιρινό γιατί το κρέας του μας φάνηκε πιο μαλακό από το μοσχάρι....
Έτσι λοιπόν, το σνίτσελ συνάντησε την οικογένειά μου και χαρήκαμε πολύ γιαυτό....
Αν το κομμάτι δε, είναι και καλά χτυπημένο τότε το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό....
Παίζει βέβαια σπουδαίο ρόλο και το πανάρισμα για να του δώσει το μαλακό μέσα και το τραγανό έξω....

1 φέτα σνίτσελ θα σας δώσει αν το κόψετε 4 μεγάλα κομμάτια αρκετά για μία μερίδα. Το αλατοπιπερώνετε και μετά το πανάρετε.

 
Για το πανάρισμα θα χρειαστείτε


Αλεύρι
Φρυγανιά κοπανισμένη
Αλάτι, πιπέρι
Ρίγανη, πάπρικα
Αβγά

 
Εκτέλεση


Παίρνετε τρία βαθιά πιάτα.
Στο πρώτο βάζετε το αλεύρι, την πάπρικα, πιπέρι και λίγο αλάτι.   
Στο δεύτερο τα αβγά χτυπημένα.
Στο τρίτο βάζετε την φρυγανιά με λίγη ρίγανη.
Παίρνετε ένα-ένα κομμάτι σνίτσελ το περνάτε πρώτα από το αλεύρι, μετά από το αβγό και μετά από την φρυγανιά. Σε αυτό το σημείο, αν θέλετε τα βάζετε στην κατάψυξη.
Τα τηγανίζετε σε καυτό λάδι να ροδοκοκκινήσουν και από τις δύο μεριές.
Τα ακουμπάτε σε απορροφητικό χαρτί πριν τα σερβίρετε με ρύζι ή πουρέ.



Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design