Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

0 ΓΑΛΑΤΟΠΙΤΑ







 Η ΓΑΛΑΤΟΠΙΤΑ ΤΗΣ ΜΠΕΜΠΑΣ

Επειδή η Μπέμπα είναι ένα κορίτσι ανυπόμονο και της αρέσουν τα γλυκά γενικώς, η δε  Γαλατόπιτα ειδικώς, είπα να την γλυκάνω με αυτήν .....

Για τα φύλλα χρειάστηκα

500γρ.αλεύρι κίτρινο σκληρό
1 ποτήρι του κρασιού λάδι
3 κουτ.της σούπας ξύδι
Νερό ζεστό τόσο, όσο να γίνει μία ζύμη μαλακή
Αλάτι

Ανακατεύεις όλα τα υλικά και ζυμώνεις για 10λεπτά.
Αφήνεις το ζυμάρι να ξεκουραστεί για 40 λεπτά.
Στον χρόνο αυτό, φτιάχνεις την κρέμα

Υλικά

1 κουτί γάλα εβαπορέ
3 κουτιά νερό
7 κουτ.της σούπας αλεύρι γ.ο.χ.
4 κουτ.της σούπας Βιτάμ
1φλυτζάνι του τσαγιού ζάχαρη
2 κουτ.του γλυκού κανέλα
1/2 κουτ.του γλυκού γαρύφαλλο
Ξύσμα από 1 πορτοκάλι
1 στικ βανίλια
4 αβγά

Εκτέλεση

Άνοιξα με τα χεράκια μου 4 φύλλα, λάδωσα ένα ταψί και έβαζα ένα-ένα λαδώνοντάς το πολύ καλά ....
Τα έβαλα στην άκρη, τους έβαλα μουσική να ευθυμήσουν και τα άφησα να λένε τα δικά τους...
Εγώ πήρα μια κατσαρόλα, έβαλα το γάλα, το βούτυρο και το αλεύρι και άναψα την φωτιά....
Ανακάτευα καλά να μην κολλήσουν ώσπου μου φώναζαν όλα αυτά μαζί....
- τι θέλετε περικαλώ ;; τους ρωτάω....
- ζάχαρη μανδάμ ...ξεχάσατε την ζάχαρη.....
Δεν μίλησα καθόλου....είχαν δίκιο....και πριν προλάβουν να μου ζητήσουν και τίποτε άλλο, παίρνω από το ντουλάπι την ζάχαρη και την βανίλια, τα ρίχνω μέσα στην κατσαρόλα και ανακατεύω απαλά την κρέμα.....
Όταν ετοιμάστηκε η κρέμα, την βγάζω από την φωτιά και πάω στο ψυγείο....4 αυγά με κοίταζαν περίεργα όταν τους είπα ότι θα τα πάω βόλτα....δεν αντέδρασαν καθόλου όταν τα χτύπησα στο πιάτο και τα έριξα στην κατσαρόλα με την χλιαρή κρέμα....
- Ααααχχ....ζεστάθηκε το κοκαλάκι μας μου είπαν, όταν τα ανακάτευα γρήγορα -γρήγορα για να  μην κολλήσουν.....
Και όταν ήμουν έτοιμη να ρίξω την κρέμα στα φύλλα που τραγουδούσαν παραδοσιακά τραγούδια, όλα μαζί τα υλικά σαν την χορωδία Τρικάλων μου φώναζαν: κανελλίτσα , κανελλίτσα.....ποια ήμουν εγώ να τους χαλάσω το χατήρι ;;;
Τα υλικά μπήκαν στο ταψί, γύρισα τα φύλλα που εξείχαν γύρω -γύρω να μην κρυώνουν, άλειψα τα φύλλα και την κρέμα με λίγο αυγό και ζάχαρη και έβαλα γρήγορα το ταψί να ψηθεί σε προθερμασμένο φούρνο για 1/2 ώρα στον πάτο της κουζίνας και 1/2 ώρα στην μέση  της κουζίνας στους 190 β.

Το μεσημέρι η Μπέμπα έφαγε 2 μεγάλα κομμάτια και μετά το πλύσιμο των πιάτων ακόμα γλυκοκοίταξε τα υπόλοιπα στο ταψί....

Καλή επιτυχία....

Katerina Malachia 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design