Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

0 ΜΟΥΣΑΚΑΣ


ΜΟΥΣΑΚΑΣ

Και πάνω που είχα πιστέψει πως τα είχα βρει με τα υλικά μου , πως θα έκαναν ότι ήθελα αδιαμαρτύρητα , με ξάφνιασαν για μια ακόμη φορά....
Με τον κιμά δεν είχα πρόβλημα...
Ήρθε φρεσκοκομμένος, τυλιγμένος στο ωραίο του χαρτί και αμέσως μου χαμογέλασε....
- Τι νέα μαντάμ ;;;
- Σήμερα έχω ωραία σχέδια για σάς μεσιέ....θα κάνετε παρέα με δύο πολύ ωραία και νόστιμα κορίτσια....
- Σας ευχαριστώ πολύ μαντάμ....μου αρέσει να αγκαλιάζω με στοργή τα κορίτσια ...και ποια είναι αυτά περικαλώ  ;;;
- Πατάτα και Μελιτζάνα , λέγονται τα κορίτσια και πάω γρήγορα να τα προετοιμάσω....
Ο κιμάς πήρε την θέση του στο τηγάνι και εγώ έτρεξα γρήγορα έξω να πάρω τις πατάτες....
- Επιτέλους μας θυμηθήκατε και μας , μου λένε με μια φωνή ....βάλτε μας μέσα να δροσιστούμε....
Τις πήρα χωρίς πολλά λόγια , τις ακούμπησα στον πάγκο και πήγα προς το ψυγείο....
Οι μελιτζάνες είχαν πιάσει ψιλή κουβέντα με τα αγγουράκια και όταν τις έπιασα έβαλαν τις φωνές...
- Που μας πάτε μαντάμ ;;; εδώ είμαστε πολύ ωραία στην δροσιά ....έξω έχει ζέστη....
- Μην φοβάστε ...θα σας βάλω στον πάγκο να μην κουράζεστε, θα σας πλύνω καλά - καλά και μετά θα σας παντρέψω με τον κιμά...
- Δεν παντρεύομαι εγώ ...θέλω να μείνω μόνη μου ....
Το ήξερα εγώ .... πάντα τα κορίτσια μου βγάζουν γλώσσα ...όμως δεν ήξεραν πόσο καλή προξενήτρα ήμουν κι' εγώ....από δω τις είχα , από κει τις είχα, τις έψησα να κάτσουν ήσυχα να τις αγκαλιάσει ο κιμάς κύριος όπως πάντα....
Και για να μην κρυώνουν και μουρμουράνε τις τύλιξε με την άσπρη μπεσαμέλ...σαν ωραίο νυφικό....

Αν σας αρέσουν τα παντρολογήματα, ξεκινήστε....

Υλικά

750 γρ κιμάς ανάμεικτος( μοσχαρίσιος, χοιρινός)
1 μεγάλο κρεμμύδι
1 μέτριο καρότο
1 κρασοπότηρο κρασί
1 ποτήρι του νερού ντοματοχυμό
1 κουτ.της σούπας πελτέ ντομάτας
5 μπαχάρια
1 ξυλάκι κανέλα
5 γαρύφαλλα
Αλάτι, πιπέρι
Λάδι
Νερό ζεστό

1 κιλό μελιτζάνες
1 κιλό πατάτες
Λάδι

Εκτέλεση

Καθαρίζετε, πλένετε, κόβετε, στραγγίζετε και αλατίζετε τις μελιτζάνες.
Καθαρίζετε, πλένετε και κόβετε στρογγυλές τις πατάτες και τις αφήνετε σε νερό.
Σε τηγάνι βάζετε μπόλικο λάδι και τηγανίζετε ελαφρά τις πατάτες και μετά τις μελιτζάνες.
Τις βγάζετε σε τρυπητό και τις αφήνετε να στραγγίσουν.
Ετοιμάζετε τον κιμά
Σε τηγάνι τσιγαρίζετε το κρεμμύδι και μόλις ξανθίσει ρίχνετε τον κιμά.
Όταν αλλάξει χρώμα , τον σβήνετε με το κρασί.
Μόλις εξατμιστεί το αλκοόλ ρίχνετε το καρότο, τα μπαχαρικά, τον ντοματοχυμό και το αλατοπίπερο.
Διαλύστε την πάστα σε λίγο ζεστό νερό και αφήνετε να βράσει ο κιμάς για 1 ώρα περίπου.

Μπεσαμέλ

1 λίτρο γάλα
7 κουτ.της σούπας αλεύρι
3 κουτ. της σούπας βούτυρο
3 αβγά
Αλάτι
Μοσχοκάρυδο
Τυρί τριμμένο (κεφαλοτύρι)

Σε κατσαρόλα βάζετε το βούτυρο να κάψει.
Ρίχνετε το αλεύρι και μόλις ξανθίσει προσθέστε το γάλα που θα είναι χλιαρό.
Ανακατεύετε συνεχώς μέχρι να πήξει.
Τραβάτε από την φωτιά και ρίχνετε τα αβγά.
Ανακατέψτε καλά και ρίχνετε το αλάτι και το μοσχοκάρυδο.

Σε ένα ταψί μέτριο ραντίζετε με λίγο κεφαλοτύρι και αραδιάστε με την σειρά πρώτα τις πατάτες να καλύψετε το ταψί, ραντίστε με τυρί και μετά βάζετε με την σειρά τις μελιτζάνες.
Επάνω βάζετε τον κιμά και αφού τον στρώνετε καλά προσθέστε την μπεσαμέλ.
Ραντίζετε με λίγο τυρί, λίγο βούτυρο και λίγο μοσχοκάρυδο.
Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 190 β.μέχρι να ροδίσει ή επιφάνεια καλά.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia













0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design