Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

0 ΣΑΛΑΤΑ ΦΩΛΙΑ


ΣΑΛΑΤΑ  ΦΩΛΙΑ

Κουβέντα δεν έλεγαν ....
Κάθονταν ήσυχα - ήσυχα στον πάγκο της κουζίνας τα ζαρζαβατικά μου και μόνο η γραβιέρα Κρήτης είχε απορίες και σκούνταγε την καπνιστή γαλοπούλα.....
- Τι σκοπό έχει σήμερα η μαντάμ ;;;
- Αααα δεν ξέρω ...την βλέπω από το πρωί που ξύνει το κεφάλι της και δεν μου αρέσει αυτό καθόλου....τι θα μας κάνει άραγε ;;;
Και εγώ που όλα τα καταλαβαίνω καθότι έξυπνο και φιλομαθές κορίτσι, έβαλα τα ζαρζαβατικά μου στην σειρά , κατόπιν τα αλλαντικά , το τυρί , τους ξηρούς καρπούς και τα διέταξα με γλυκό τρόπο να κάνουν το άλμα της ζωής τους...
Και για να μην χτυπήσουν και πονέσουν , αλλά και για να αισθάνονται την ζεστασιά του σπιτιού τους έβαλα στην σαλατιέρα 2 τορτίγες στον πάτο και έτσι προσγειώθηκαν με απόλυτη ασφάλεια και τάξη και δεν ξαναμίλησαν ....
Μόνο μου έδειχναν την κρέμα βαλσαμικού μην τυχόν την ξεχάσω.....

Υλικά

1 έτοιμη Ιταλική σαλάτα ή μαρούλι και ρόκα
1 φλυτζ.του καφέ κάσιους
1 φλυτζ.του καφέ σταφίδες ξανθές
2 φέτες γαλοπούλα καπνιστή
1 κομμάτι γραβιέρα σε λεπτά φετάκια
10 -15 ντοματίνια
Μισό κριθαρένιο παξιμάδι σε μικρά κομμάτια
2 τορτίγες ή μια αραβική πίτα
Κρέμα βαλσαμικού
Αλάτι , λάδι

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design