Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

0 ΠΑΣΤΑ ΦΛΩΡΑ






ΠΑΣΤΑ ΦΛΩΡΑ

Την κυρία αυτή δεν την ήξερα καθόλου....
Για την ακρίβεια την έμαθα σε μεγάλη ηλικία...
Στο σινεμά άκουσα την Καρέζη να λέει την μάνα της Μαίρη Αρώνη στην ταινία " Μια τρελή, τρελή οικογένεια ", Πάστα Φλώρα και αναρωτήθηκα....
- Τι ' ν' τούτο ρε παιδιά ;;;
Και τα παιδιά μου είπαν ότι είναι γλυκό ,  με βάση κάτι σαν μπισκότο τραγανό , από πάνω μαρμελάδα και πάνω κάτι λωρίδες για να κρατάει την μαρμελάδα μην φύγει , αλλά εγώ κατάλαβα ότι ήταν σχέδιο....
Σα να μην έφτανε αυτό μου είπαν να την φτιάξω κιόλας  λες και ήμουν τίποτα σεφ ....
Σιγά μην τους την έφτιαχνα , κοίταζα αλλού ως συνήθως και έκανα το παπί....
Τα χρόνια κύλησαν , εγώ έμαθα να κάνω παστίτσια και μουσακάδες , να ανοίγω φύλλα με μαεστρία που θα ζήλευαν οι Άραβες φίλοι μου , αλλά πάστα φλώρα δεν είχα φτιάξει ποτέ μου ...
Η συνταγή της Σοφίας Σκούρα ήρθε μπροστά μου έτσι ξαφνικά και πήρα την απόφαση...
Αλεύρι είχα , βούτυρο είχα , μαρμελάδα δεν το συζητάμε υπήρχε , τι καθόμουν λοιπόν ;;;
Εμπρός να καταλάβουμε το κάστρο της Πάστα φλώρας που τόσο καιρό παρέμενε απόρθητο...
Και όταν δοκίμασα για πρώτη φορά , εεεε δεν πέταξα και την σκούφια μου , αλλά τυγχάνει μεγάλης υπόληψης όπου την πηγαίνω βόλτα ...
Γιαυτό , την φτιάχνω πολύ συχνά ....αμέ ...

Υλικά

1 βιτάμ
3 φλυτζ.του τσαγιού αλεύρι
1 αβγό
1 κουτ.της σούπας μπέικιν πάουντερ
1 λεμόνι (το ξύσμα)
1/2 φλυτζ.του τσαγιού ζάχαρη
Μαρμελάδα της αρεσκείας σας ( πιο πολύ από 450γρ)

Εκτέλεση

Σε ένα μπολ ρίχνετε το αλεύρι , το βούτυρο λιωμένο, το ξύσμα , το αβγό, την ζάχαρη , το μπέικιν πάουντερ και ζυμώνετε να γίνει μια μαλακή ζύμη.
Σκεπάζετε με διαφανή μεμβράνη και αφήνετε να ξεκουραστεί για μία ώρα.
Όταν ετοιμαστεί κόβετε την ζύμη σε δύο κομμάτια.
Το ένα πιο μεγάλο , από το άλλο.
Το μεγαλύτερο το ανοίγετε φύλλο σε αλευρωμένο πάγκο και το βάζετε σε ταρτιέρα ή σε ταψάκι στρωμένο καλά μέχρι πάνω ή το ανοίγετε με το χέρι και κάνετε το ίδιο.
Βάζετε τότε την μαρμελάδα και την στρώνετε καλά.
Το μικρό κομμάτι το κάνετε κορδόνια και τα βάζετε διαγώνια και κάθετα να κάνετε το σχέδιο .
Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο για 30 λ. στους 180 β.

Καλή επιτυχία

Katerina Malachia






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design