Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

0 ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΠΙΤΑ




Και μετά από τόσα φαγητά ας φάμε και κανένα γλυκάκι μην τυχόν και μας πέσει το σάκχαρο και το ψάχνουμε....
Πορτοκαλόπιτα λοιπόν ζουμερή, με φύλλο και σιρόπι....
Η να έχει θερμίδες , ή να μην έχει .....
Ξεκινάω σιγά-σιγά που λέτε, κάνοντας πρώτα το σιρόπι για να κρυώνει.....

Θα χρειαστώ λοιπόν:

2 1/2 φλυτζάνια του τσαγιού ζάχαρη
1 1/2 φλιτζάνι του τσαγιού νερό
1 φλιτζάνι του τσαγιού χυμό πορτοκάλι

Βάζω σε μια κατσαρόλα την ζάχαρη, το νερό και τα βράζω για 7 λεπτά ...ακριβώς, όμως και μην κάνετε ζαβολιές... κατόπιν ρίχνω τον χυμό πορτοκάλι, το ανακατεύω και αφήνω το σιρόπι να ξεκουραστεί....
Κατόπιν, γρήγορα-γρήγορα παίρνω μια λεκανίτσα, να κάνω το μείγμα της πίτας...

Θα χρειαστώ τα εξής:

1 φλιτζάνι του τσαγιού καλαμποκέλαιο
1 1/2 φλιτζάνι ζάχαρη 
3 4 αβγά 
200 γρ.γιαούρτι στραγγιστό 
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ 
Ξύσμα από 2 λεμόνια 
1 πακέτο φύλλα κρούστας

Έτσι λοιπόν ρίχνω μέσα στην λεκανίτσα το καλαμποκέλαιο, την ζάχαρη και τα χτυπάω καλά να μάθουν αυτά......παίρνω τα αυγά από αλανιάρα κότα, τα ρίχνω μέσα και αυτά γιατί μου έχουν πει, πως τα αυγά με την ζάχαρη είναι καλοί φίλοι.....στο γιαούρτι βάζω το μπέικιν πάουντερ και μόλις αρχίζει να φουσκώνει και πριν τα κάνω χάλια το ρίχνω στην λεκάνη και όλα αυτά πια τα ανακατεύω καλά να ομογενοποιηθούν, που λένε και οι Σεφ και τους έχω σε μεγάλη υπόληψη...όμως το ξύσμα από τα πορτοκάλια μου έκανε νόημα να το ρίξω και αυτό μέσα γιατί κατάλαβε πως το είχα ξεχάσει , λέει....
Και όταν πια τελείωσα με το καλό το ανακάτεμα, το άφησα για λίγο στην άκρη.....
Παίρνω ένα πυρέξ, το βουτυρώνω καλά και αρχίζω δουλειά.....έχω μπροστά μου το φύλλο κρούστας, βουτυρώνω καλά ένα-ένα φύλλο και το βάζω σουρωτά μέσα στο πυρέξ.....όταν τελειώσω με το καλό, ρίχνω πάνω από τα φύλλα το υλικό της λεκάνης και κουνάω το πυρέξ να πάει παντού το υλικό.....σαν καλό κορίτσι και καλή νοικοκυρά, έχω θυμηθεί να προθερμάνω τον φούρνο, βάζω μέσα το πυρέξ και ψήνω στους 190 β.για 40 λεπτά ή μέχρι να ροδοκοκκινήσει, ξέρετε εσείς....
Μόλις ψηθεί, το βγάζω από τον φούρνο, το κόβω σε μεγάλα κομμάτια και του ρίχνω με μια κουτάλα λίγο-λίγο και σιρόπι να δροσιστεί.....θα το ρουφήξει όλο και ας είναι πολύ, σε 3 με 4 ώρες.....

Επειδή όμως, είμαι ΚΑΙ ανυπόμονο κορίτσι, συνήθως, βγάζω μια γωνία και την τρώω έτσι καυτή κάνοντας μμμμμμμ....μην τους το πείτε όμως .....


Καλή επιτυχία.....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design