Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

0 ΓΚΙΟΥΒΕΤΣΙ - ΚΡΙΘΑΡΑΚΙ ΜΕ ΜΟΣΧΑΡΙ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟ


ΓΚΙΟΥΒΕΤΣΙ

Η κυρία ήθελε γάμο ....
Μην μου πείτε πως το κατάλαβα γιατί έχω μια έμφυτη ικανότητα να ακούω τα πάντα ....
Έτσι λοιπόν , μια ωραία ημέρα που με έπιασε η προκοπή να φτιάξω τα ντουλάπια μου , άκουσα την κυρία Μανέστρα να μου μιλάει....
- Θέλω να παντρευτώ....μου λέει...
- Άλλο και τούτο μαμαζέλ....τι με περάσατε ;; τίποτα προξενήτρα να παντρεύω κόσμο ;;;
- Ναι ...καλά ...όλα τα υλικά σας τα έχετε παντρέψει , το είδα εγώ στο μπλόγκ σας μαντάμ....
- Τι εννοείτε περικαλώ ;;;
- Να ....τα κοτοπουλάκια τα τακτοποιήσατε , τα αρνάκια τα γουρουνάκια , τα μοσχαράκια τα παντρέψατε.... μέχρι και στα κουνελάκια βρήκατε ταίρι ....και μόνο εμένα με αφήσατε απάντρευτη τόσο καιρό στο μπλόγκ σας ....
- Προίκα έχετε ;;;
- Όχι ....αλλά είμαι από την Λάρισα ...είμαι από σκληρό σιτάρι εγώ , δεν λασπώνω ποτέ και ταιριάζω τέλεια με το μοσχαράκι το στρουμπουλό ....
Και επειδή είμαι πολύ συμπονετικό κορίτσι και δεν μπορώ τις κλάψες , έσκυψα και της ψιθύρισα αυτό που ήθελε να ακούσει τόσο καιρό ....
- Αντε Καλά Στέφανα ....

Υλικά

1 1/2 κιλό μοσχάρι
1 μεγάλο κρεμμύδι
1 κρασοπότηρο κρασί
1 ποτήρι του νερού ντοματοχυμό
2 φύλλα δάφνη
5 μπαχάρια
1 ξυλάκι κανέλας
Αλάτι , πιπέρι
Λάδι
Νερό ζεστό
500 γρ.κριθαράκι μέτριο
Τυρί τριμμένο

Εκτέλεση

Κόβω το κρέας σε μικρές μερίδες.
Το βάζω σε καυτό λάδι να κάνει κρούστα.
Σοτάρω μαζί και το ψιλοκομμένο κρεμμύδι.
Το σβήνω με το κρασί.
Ρίχνω το ντοματοχυμό , τα μυρωδικά , το αλατοπίπερο και το νερό να σκεπάζει το κρέας κλείνετε το καπάκι και ψήνετε για 50 λεπτά σε χύτρα και 2 ώρες περίπου σε κανονική κατσαρόλα και σιγανή φωτιά .
Όταν το κρέας είναι έτοιμο ρίχνετε το φαγητό σε ένα πυρέξ προσθέτετε όσο νερό ζεστό χρειάζεται , το βάζετε στον φούρνο .
Μόλις πάρει βράση, το βγάζετε, ρίχνετε το κριθαράκι  και το αφήνετε στον φούρνο να ψηθεί και να πιει σχεδόν το ζουμί του .Όχι να πήξει εντελώς .
Όταν ετοιμαστεί , το αφήνετε 5 λεπτά και το σερβίρετε με τυρί τριμμένο (κεφαλοτύρι ή ανθότυρο ξερό).

Καλή επιτυχία

Κaterina Malachia










0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειμαι μελος

Translate

 

Αλμυρά και Γλυκά Μυστικά Template by Ipietoon Cute Blog Design